Möss - söta, men inte hemma hos mig...


Flera gånger de senaste dagarna innan jag gått till jobbet har jag hört ett knackande ljud hemma, har tyckt att det kommit från murstocken men i morse insåg jag till min förfäran att vi har möss på vinden. Det lät som det var en hel arme där uppe imorse och jag har verkligen råttskräck. Försöker intala mej att dom är lite söta men så fort jag ser dom live så får jag panik, ni som känner mig vet vad jag pratar om...
Så nu hoppas jag att mannen åker hem tidigt från jobbet och riggar en 10 fällor så jag kan lugna ner mig. Försökte hitta en bra bild på en råtta, men det fick bli en inredningsbild istället! Ängeln och pilhjärtat har vi fortfarande kvar i lager.


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: HAha, nej jag vill inte ah den ansiktsmasken.

Ja såg ju hur ont d gjorde att dra bort den. Fast huden blev ju mjuk! (; <3

Min maks har typ inte gjort nån skillnad. Jag har typ fått finnar istället!!

Krams o puss <3

2010-12-15 @ 21:45:02
URL: http://miittonormalabloggliiv.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hualigen för råttor..... =(

2010-12-15 @ 22:29:16
URL: http://mittlivsomsusanne.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0