Bloggen startar!


Nu kommer mitt första blogginlägg någonsin! Målet är som sagt att Åsa och jag ska försöka uppdatera och inspirera er med nyheter inom färg, målning, tapeter och heminredning. På bilden ser ni en tapet från Midbec som vi satte upp i höstas från kollektionen Quintas. Den finns självklart i fler färger. Vi valde den för att lila kommer igen i mycket i höst och att alla andra väggar är i vit/grå/beige-skalan. Man hajar alltid till när det blir en färgklick och just den här tapeten är det många kunder som kommenterar när de kommer in i butiken.
Jag vill tacka min dotter Josefin som gjort den här bloggen och även fotat, utan hennes hjälp hade jag inte kunnat gjort detta! Och hon kommer nog att få hjälpa till en hel del i framtiden också...
Men det känns kul att vara igång, hoppas att ni kommer att följa//Pernilla


Kommentarer
Postat av: Karin Messini

Ser ut att vara en trevlig butik, den måste jag besöka när jag kommer till örsan ;)

Färg är härligt, gillar tapeten. Det ska bli mycket färg i vår tydligen!

2010-11-10 @ 23:04:47
URL: http://www.messinidesign.blogspot.com
Postat av: Susanne

Va skoj, denna blogg kommer jag att följa. Jag behöver ja lite inspiration i vintermörkret =)

Lägger upp den direkt på min blogglista

2010-11-10 @ 23:20:35
URL: http://mittlivsomsusanne.blogspot.com/
Postat av: Tori Johansson

Vad kul att du börjar blogga Pernilla! Den ska jag följa.

2010-11-11 @ 06:47:54
Postat av: Ulrika Norén

Kanonbra och va fint! Världen bästa affär! Vänta bara tills allt jag handlar till dig på formex:O) Kram kram Ulrika

2010-11-11 @ 15:25:22
Postat av: Linda Haugen

Vilken fantastisk fin och snygg bloggsida du har fått till. Snygga foton Josefin har tagit. Det ska bli superkul att följa. Tjingeling

Linda

2011-02-06 @ 20:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0