Pysseldag

Är ledig idag och trotsade det fina vädret för att pyssla lite. Har fått en ny idé med armband jag bara måste prova. När man ser hur det ser ut när man börjar kan man fundera på om det verkligen kommer att bli något användbart..



Dessa tre är inte klara ännu utan på planeringsstadiet. Vad tycker ni? Värt att fortsätta? Svårt att fota så att man ser allt men det sitter en hel del pärldetaljer på dem, små hjärtan och knappar. Nu är det bara att handsy fast allting...



Dessa har jag fått min mamma att virka till mig, där går min gräns på kunskap :)



Har tusen till idéer som måste testas så till slut kanske det blir något att ha.

Hoppas ni njuter av det fina vädret!

Kommentarer
Postat av: Louise

JAG VILL OXÅ GÖRA DE !

2011-08-23 @ 15:47:37
URL: http://assovilixombahshit.blogg.se/
Postat av: Helene Ördén

Ser så fina ut. Låter som en massa jobb, men det blir väldigt personligt och coolt. Här i USA är det väldigt mycket spetsdetaljer och virkade detaljer på hösstens kläder. Kram Helene

2011-08-23 @ 16:33:34
Postat av: Mia Larsson

Men så fina=)

2011-09-03 @ 22:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0