Vinkällaren!


För snart två år sedan fick min man en ide´om att börja bygga en vinkällare under vårat vardagsrum. Han har grävt och bilat bort jord ca 80cm på en yta som skulle bli ca 10m2.


Här är golvet jutet och väggar ska jutas,

Väggarna jutna.

Här börjar vinstället byggas.

Taket nästan på plats och här ska sågas upp en lucka till vardagsrummet och en trappa ska byggas. Det var detta projekt jag var mest nervös för...

Men det blev hur bra som helst!

Här går vi ner i vår källare....

Och nu är det klart!








Massor med bilder och jag hade kunnat visat ännu mer men tror att det räcker för att ni ska förstå hur nöjd jag är och till Mika vill jag bara säga; Du har gjort ett superbra jobb!


Kommentarer
Postat av: Madde K

Superfint, jag förstår att du är nöjd :)

2011-12-05 @ 10:21:02
Postat av: Anette

Hejsan

Tack för din kommentar hos mej :)

Så jättefint ni gjort ,en vinkällare snyggt.

Åhhh herre gud har kollat igenom dina inlägg...så himlans mycke roligt du har hemma.

Får nog ta en tur ner till släkten i Örsan snart hi hi brukar ju vara in till dej då;)

Ha de så bra

Kram Anette

2011-12-06 @ 18:23:04
URL: http://vitarosor.blogspot.com
Postat av: Nina

Vilken snygg vinkällare måste jag säga. Verkligen urläcker. Jag visade min man och han sa klart en 10 poängare :)

2011-12-10 @ 16:43:32
URL: http://ninashem.blogspot.com
Postat av: Susanne

Åhhh va snyggt!!!

2011-12-13 @ 06:45:26
URL: http://mittlivsomsusanne.blogspot.com/
Postat av: lisa

vad snyggt det är, förstår att du är nöjd.

2011-12-16 @ 16:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0