Ego-veckan fortsätter...

Väljer att visa vårt tv-rum också när jag ändå är i farten. Vi bor i ett sutteränghus så källaren är en halv trappa ner så det blir inte så jättemycket källarkänsla.


Här umgås vi i familjen med filmer och spel under mörka höst och vinterkvällar.

Tavlor från Miljögården och väggord från My first room.

Är ni intresserade av väggord besök www.myfirstroom.se


Stora härliga soffor som hela familjen får plats i.
(trappan ska slipas och fixas nästa vecka...äntligen!!)
Måste bara få visa min möbel i hallen på väg ner till källaren som jag köpte för 11 år sedan på formex-mässan, första gången jag var där och jag gillar den fortfarande.
Ha nu en mysig fredag<3
Det ska jag ha för jag åker till Italien med min kära man...


Kommentarer
Postat av: Vita drömmar och choklad

Wow, till Italien. Låter supertrevligt!

Ha en trevlig resa. Kram Milla

2011-10-22 @ 00:45:46
URL: http://vitadrommarochoklad.blogspot.com
Postat av: resume writers

You chose amazing design for your house. You bought a lot of beautiful things in it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0