Vår lilla toalett

Nu känns det som detta blir en riktigt ego-vecka hemmifrån mig men det bjuder jag på!

Vår lilla toalett var supertråkig med ett *host* gul o vitrutigt kakel...efter att ha tjatat länge på mannen att  kakla om och inget händer (dom flesta vet säkert vad jag pratar om) Så tog jag tag i det själv och målade om det.


Så jag slipade kaklet, målartvättade, grundade 2 ggr med oljebaserad grundfärg och därefter 2 ggr med ncs s7500-n i blank vattenbaserad lackfärg. Även golvet blev målat...och vita väggar.. 

Och ett gammalt skåp efter min mormor när jag ändå var i farten...

Ja även hyllan samt vinkeln i hörnet blev målat.

Tavla från Miljögården och en söt lykta från Indiska.
Det var superlätt och gick väldigt fort att förnya lilla toaletten i väntan på att mannen nån gång i framtiden vill kakla om den!!!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Åhh så fint du har gjort i alla rum:-) jätteskoj att se, sånt gillar vi..;-)

Kraam Susanne

2011-10-20 @ 13:39:38
URL: http://villatretton.blogspot.com
Postat av: essay writing

You have a lot of beautiful decorative pieces in your house. You did it nice.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0