Vårt "nya" vardagsrum


Vårt vardagsrum precis innan tapetsering, har varit jättenöjd med dessa Durotapeter...

Fonden heter Dahlia och finns fortfarande kvar att beställa:)

Och så fick jag min älskade tapet Oxford från Boråstapeter som fond och på övriga en vit Boråstapet. Golvet blev slipat och vitpigment i lacken.

I love it!

Matbord o stolar, som givetvis är målade och omklädda men för flera år sedan...




Lampfot och skärm, Miljögården.


Mitt skåp som jag lovat mig själv att aldrig måla,
men det var såååå nära nu, vi får se vad som händer.....
Ja, där blev det en bildbomb från vårat vardagsrum, men här kommer att avnjutas många härliga stunder med familjen och goda vänner!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tjusigt!!!

2011-10-18 @ 22:31:36
URL: http://mittlivsomsusanne.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0