Thailand


Vi (Pernilla med familj) har varit i Thailand i 17dagar och bjuder på några härliga bilder som min dotter Josefin har tagit. Vi startade 8 dagar på Koh Lanta och sen tog vi oss till Khao Lak där Josefin mötte upp oss. där var vi 7 dagar och avslutade med 2 dagar i Bangkok.


Dottern Louise på standen i Khak.

Solnedgång.


I egen hög person!

Josefin.

Stranden fotad med fisheye objektiv.

Vattenfall i Khao lak också fotat med fisheye.

Josefin.

En som också ville vara med vid vattenfallet.
Tur att den inte var på vårt rum, då hade jag fått en hjärtattack!!!

Jag och Mika.
Alla bilder är lånade från www.jossanamigo.blogg.se där HELA bilderna är med...är ju inte så duktig på det här med datorer!!! Men vi har haft en underbar semester.


Kommentarer
Postat av: S a n n a

Sv: Tack så mkt. :D

fina bilder och snygg blogg ;)

2012-01-11 @ 17:22:41
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/
Postat av: Vero

Men åh så härligt. Nu längtar jag verkligen iväg. Skulle ha stuckit iväg nu i slutet av januari, men tror jag får lov skjuta på det då annat kommit ivägen.



Precis en sån där spindel har jag lyckats fota otroligt vackert, men den bodde på Bali. Stor, äcklig och gav mig otroliga rysningar. Jag HATAR spindlar.



Så nu är du utvilad och fylld av energi då antar jag. :)



Tack för titten och ha en underbar dag!

2012-01-12 @ 07:44:16
URL: http://klimakteriekossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0