Alla hjärtans dag !

Hejsan!
 
Idag är det alla hjärtans dag och vi vill naturligtvis skicka en alla hjärtans dags hälsning till våra fina bloggläsare, facebookföljare och kunder!
 
Jag har ju lovat er bilder på våra nyheter från Miljögården.. Hmm, är absolut inte sams med varken min telefon eller datorn, lyckats inte för min värld förstå hur jag ska kunna läsa in mina kort.. Imorgon är det jag som tar med den gamla hederliga kameran till jobbet!! Då kommer det bilder, lovar :) Detta var det ända jag kunde få till.
.
 
 
Snyggt va!? Ni får lägga huvudet på sned så länge :)
 
Då hinner jag dessutom packa upp den nya leveransen från ON interiör som kom igår! Sååååååååååååååååååååååå mycket fint!
 
För er som har ringt och frågat så har jag pratat med Baglady och detta halsband
 
kommer in igen i mars...
 
Under tiden jag lyckas klura ut de tekniska bitarna kan jag visa er en bild på den nya katalogen från Sandbergs tapeter som dök upp igår.
 
Linnea
 
"Vår kollektion Linnea är en hyllning till det allra finaste vi har - svensk vår och sommar. Här ger vi vår version av klassiska blomstertapeter med en modern edge. Den svart-vita basen är återkommande och förstärker och lyfter mönsterglädjen. Starka mönster binds ihop med vår blockrand William som lockar till spännande kombinationer och mjuka övergångar. Våra influenser visar sig i vältecknade blommor och grenverk, där spår av penseldragen och akvarellfärgens toningar syns på varje rulle. Allt förankrat i Sandbergs varma tolkning".
 
Inte ens den gick att hitta några hyfsade bilder på! Men visst låter beskrivningen spännande?
 
Det går inte så bra för mig idag så jag ger upp för nu, packar upp lite varor istället. Återkommer med nya försök imorgon!
 
Ha en bra alla hjärtans dag!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0