Äntligen lite ro till att blogga

Halloj!
 
Tisdag morgon och jag har turen att få sitta i soffhörnet med en morgonkaffe än så länge.
Carina är snäll och arbetar ett par timmar på förmiddagen för att ge mig en mjukstart, tack snälla!
 
Ja, jag vet, är verkligen såå hemskt dålig på att uppdatera bloggen men jag sitter sällan still tillräckligt länge :)
 
I fredags kom det en pall från Miljögården, underbart!! Skulle inte förvåna mig om Pernilla planerat det in i minsta detalj.. Idag har jag en känsla av att det kommer varor från ON interiör.. Spännande!!
 
Hade planerat att lägga ut lite bilder från det nyuppackade men eftersom inlägget blir gjort hemifrån så gick den planen i stöpet, lovar att försöka fixa det så snart som möjligt!
 
Försökte även att fota lite hemifrån och visa er (tack för den passningen Pernilla) men min kamera på paddan är verkligen inge vidare..
 
Vill passa på att påminna om Alla hjärtans dag på torsdag! Kanske har vi något fint smycke eller liknande som ni kan tipsa era nära och kära om :) Tyvärr är halsbandet med peace tecknet på (som Susanne, blogg villatretton, köpte) slut för tillfället, jag ska dock ringa dit idag och se om jag kan jaga rätt på lite flera så håll utkik på bloggen för uppdatering på den fronten! Jag tycker förstås att vi har massa annat fint oxå :)
 
Dessutom finns det bara en kvar av den tuffa mobilväskan med döskalle på som Pernilla bloggat om tidigare.
 
Utöver att packa upp varor har jag ju naturligtvis lite annat rackartyg för mig på jobbet nu när chefen är borta :))
Vad det är kan jag tyvärr inte avslöja ännu eftersom jag vet att hon förmodligen kollar här, om inte annat för att kolla att jag bloggar någon gång i varje fall :) Tycker hon kan klappa elefanter eller försöka komma över sin insektsfobi istället!!!
 
Ha nu en underbar tisdag, ät inte för många semlor så att ni får ont i magen:)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Berit

Hej Åsa! snälla, kan du lägga undan mobilväskan till mig :) om den inte redan är borta. Kram Berit

Svar: Halloj! Fixat det! Kram
Pernilla Andersson

2013-02-12 @ 20:46:12
Postat av: Jennie

ha ha ja hon kan gott klappa elefanter och undrar vad du pysslar med under tiden hihi:)
Ha en härlig dag.
Kram Jennie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0