Affari

Som sagt, chefen har semester, och jag får hålla ställningarna... Jag är rätt nöjd med mig själv om jag inte lyckas bränna ner stället eller dylikt :)
 
Har suttit och bläddrat i nya katalogen från Affari som kom för några veckor sedan. Det är dags igen för katalogerna att börja trilla in inför mässan i augusti.
 
Jag skulle lätt kunna lägga upp alla bilder därifrån, är lite förtjust i deras stil just nu! Har en del "big plans" när det gäller min inredning på hemmafronten oxå där Affari är representerat...
 
Vad jag tycker är kul är deras nya smycken! Vill ha allt... Ska bli spännande att se dem live!
 
 
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jennie

ja visst är deras smycken så fina, ska beställa lite jag med framöver. Man vill verkligen ha allt i katalogen, skulle bli liiiite dyrt kanske hihi
Kram Jennie

Svar:
Pernilla Andersson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0