5 fantastiska plagg från Du & Jag

I fredags kom då några plagg hem från Du & Jag och de är verkligen fantastiska.

Vitt linne med smala axelband

och deras underbara tryck på ryggen!


Rosa kofta med massor av fina detaljer.

En annan rosa ljuvlig kofta,

med det fina trycket på ena ärmen.

Svart längre linne med smala axelband

och där är trycket på ryggen.

Svart tunika med massor av detaljer

tryck på ärmen

och knytband med silverhjärtan i ändarna.
Alla kläderna finns i small till x-large och kostar från 899,-.
Välkommen in och prova!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Åhhh, va mycket fint, bodde jag närmare skulle jag hänga på låset i morgonbitti

2011-08-17 @ 23:22:14
URL: http://mittlivsomsusanne.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0