Kul med tapeter!!

Vi hade en liten bit tapet kvar från fondväggen vi satt förra våren. Kollektionen är väldigt populär just nu och heter PIP och kommer från Intrade. För mig fullkomligt skriker den VÅR!!

Vi har en bokhylla som har varit lite tråkig, det tycker jag inte den är längre :)







Kanske har ni en liten bit kvar av någon favorittapet, varför inte tapetsera ett skåp eller hylla?
Jag valde att sätta upp den med vanligt spraylim för att kunna ändra lätt om man vill.

Visst blev det fint? :)

Ha det bra i kylan, här inne börjar det kännas som vår!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Sv: Kalaset blev idag istället och då hade jag ingen möjlighet att följa med. Men jag har skickar syrran,så får hon shoppiloppa åt mig ;) Tur att du lägger ut bilder.

2011-02-26 @ 11:41:59
URL: http://mittlivsomsusanne.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0