Louise "nya" rum

Ibland, eller ganska ofta när vi tapetserar om på jobbet så får jag tokryck hemma också... så en lördag för 3 veckor sedan så frågade jag mina tjejer om de inte ville ha nya tapeter på deras rum och givetvis ville dom det. Så på måndagen beställde jag och en stoooor rensning började på deras rum. Och så blev lister, foder och skrivbord målade.


Så på torsdagen när jag var ledig startade jag 7 på morgonen och var klar med båda rummen (PUUHH) 8 på kvällen och idag får ni bilder på Louise rum som gick från svart till vitt och miljarder saker till verkligen utrensat. Det är en Intrade tapet som heter Carte Blanche och på fonden är det en italiensk text och övriga väggar vit och metallic-randiga.

Svårt att få med texten på bild, syns mer i verkligheten.

Nya gardiner från Himla, lampa från Miljögården.

Väggskåp från Tripple House.

Spegel från Miljögården och vägghylla från Different Design.
Både Louise och jag är supernöjda.
Josefins rum kommer det bilder på senare, och jag kan avslöja att jag inte nöjde mig med barnens rum, vardagsrummet blev också rejält uppfräschat men som sagt ibland är man riktigt effektiv! Självklart kommer bilder på det med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0