Gamla bilder men kul ändå

Hittade lite biler i min kamera på saker vi målat och grejat med under våren och sommaren. Tyvärr är de inte riktigt kompletta då möblerna hann säljas innan vi tog kort på det färdiga resultatet... Ibland går det undan! Kan kanske vara kul ändå att se hur stor skillnad bara lite grundfärg kan göra! Det runda bordet fick jag för mig att försöka måla en urtavla på, gick väl sisådär.. :)











Alla möblerna är lätt slipade sedan målade med oljebaserad grundfärg. Byrån och bordet är sedan målade med en antikvit snickerifärg.

Hoppas att ni finner detta lite inspirerande!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ska renovera mitt sovrum under vintern och nu såg jag hur mina pottskåp kan få nytt liv.. Tackar

2010-11-13 @ 15:46:16
URL: http://mittlivsomsusanne.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0