Tänk vad lite färg kan göra

Idag får jag min vårorder på utomhusfärg,
snart börjar målarsäsongen ute och igår på min lediga dag
ville jag verkligen sätta igång och tvätta och olja trallar.
Men det får nog bli i påsk. Förra året målade vi om vårat tegelhus. Det var från början ett gult tegelhus som jag aldrig gillat och jag är SÅ nöjd med det färdiga resultatet!

Ena gaveln före

Efter


Uterummet innan,

Efter

Det är verkligen sådan skillnad...

Övre balkongen,

Efter.

Framsidan

En friggebod vid poolen,

Och efter!
Hoppas att ni inser att ingenting är omöjligt,
det tog precis två veckor från det vi startade till det var helt klart.
Och jag älskar mitt "nya"hus!!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Sååå fint:)

Är liiite sugen att ge vårat hus en omgång färg i år..vi får väl se om jag vågar..;)



Ha en solig & fin fredag

Kram Susanne

2011-04-15 @ 09:35:57
URL: http://villatretton.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0