När katten är borta dansar råttan på bordet...

Som en del av er kanske vet är Pernilla bortrest och det är jag som styr och ställer här just nu :)

Sista dagarna har jag tillbringat med att flytta runt på i princip varje möbel och inredningspryl vi har här i affären.
Jätteroligt att förnya lite men jag har upptäckt att det är betydligt svårare att bära runt på möbler ensam än när vi är här båda två och hjälps åt! Har ont i varenda liten muskel även de jag inte visste jag hade!

Här kommer i varje fall lite bilder på några av förändringarna.











Finns måååånga flera bilder men det får räcka så länge, mer bilder kommer i början av nästa vecka.

Hoppas nu att ni får ett riktigt gott nytt år!!


Kommentarer
Postat av: Vero

Så himla fint. Kikar nog in på måndag. Pågår någon rea då mån tro?

2011-12-30 @ 14:48:45
URL: http://klimakteriekossa.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Känns som jag kan vara borta lääääänge<3 Vi har det bra, har bytt hotell idag till ett jättefint hotell där vi ska bo två dagar. Det förra var sådär, hade kackerlackor på rummet, jag var liiite hispig. Längtar efter Josefin .... Önskar dig ett riktigt gott nytt år, stor kram från oss.

2011-12-31 @ 10:55:01
URL: http://orsundsbrofarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0