Inte bara vitt..

Ni som sett bilder från mitt hem tidigare har nog förstått att jag har det mesta i vitt. Fick för mig att det var dags för en liten förändring, vilket jag får för mig rätt ofta :)

Med sista leveransen från IB Laursen köpte jag två väggdekorer i metall, i brunsvart. Dessa hamnade ovanför soffan.



Gillar faktiskt kontrasten mot de vita, matta väggarna. Önskar bara att jag köpt ett par till och gjort sänggavel av dem..

Sedan fick min favoritstol för tillfället flytta in. Jag tror att den kommer från ON interiör.



Det finns väl inget som säger att man inte kan ha utemöbler inne ? :)
Sedan bilden togs har jag ställt två svarta gamla resväskor under bordet och dämpat det vita ytterligare.

Med byte av gardiner och lite andra textilier fick jag en mer rustik känsla, vilket jag precis var ute efter. Nu är det bara resten av huset som ska följa med i samma stil.

Ha en underbar lördag!!




Kommentarer
Postat av: Susanne

Snyggt!!!!

2011-07-16 @ 13:12:26
URL: http://mittlivsomsusanne.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0