Avslutar "min" vecka på bloggen med min familj<3


På Torsvägen i Örsundsbro bor jag i detta sutteränghus byggt 1978. Vi köpte huset 1999 då jag även köpte Örsundsbro Färg.
 
Vem är jag då? Jag är 40 år och har hela livet tyckt om att pyssla och måla. Min pappa är målare och min mamma har pysslat med oss sedan vi var små. Det är min mamma som gör de fina tomtarna och trollen jag säljer i min butik. Jag har alltid älskat djur och har hållit på med hästar hela mitt liv. Jag har alltid spelat fotboll och på senare tid innebandy. I år är nog första året som jag inte gör någon sport förutom ridning (ja åldern börjar ta ut sin rätt...) Jag älskar min familj, våra djur, sport, inredning och att umgås med goda vänner. Min bästa egentid är att ta en ridtur som ofta görs på torsdagar då jag har ledigt.

Min man Mika som är fantastisk som står ut med mina ryck att göra om hemma. Men han har sitt eget projekt hemma där jag inte ska lägga mig i något. Men det ska jag visa bilder på senare när det är klart.

Här är vår underbara 14 åring Louise och hunden Tindra. Louise är en sport-tjej som är jätteduktig i både fotboll och innebandy.

Här är vår underbara 16 åring, Josefin och hästen Amigo. Josefin spenderar mest tid i stallet och har alltid kameran med sig vart hon än går.

Josefin och vår andra hund Pierina.
Ja denna vecka har jag bjudit lite på mig själv, min familj och vårt hus. Jag ska säga att jag älskar att resa också och är som sagt nu i Italien.
Nästa vecka hoppas jag Åsa bjuder på lite bilder från hennes underbara hem där jag VET att det pågått en hel del förändringar!
Ha det så bra, många kramar från Pernilla.
Ps. 26 oktober kommer butikerna i Örsundsbro ha kvällsöppet så boka in det redan nu!


Kommentarer
Postat av: cv services

You have house in a wonderful place. A lot of people just dream about it there.

2011-10-24 @ 10:55:20
URL: http://cv-writing-services.org.uk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0