Josefins "nya" rum

Då Josefin är en väääldigt färgstark tjej och hon skulle få välja vad hon ville så fick vi ändå kompromissa lite....men hon och jag är nöjda.


Ett av hennes störst intressen är att fota vilket ni kommer att förstå när ni ser väggarna. Hon är superduktig och det är hon som gjort vår bloggdesign och som vi vänder oss till när vi vill ha hjälp!

Sidenkuddar och överkast från Himla och fondtapet från Intrade - Carte Blanche.

Svart tapet från Midbec - Quinta.

Massor med bilder på vår underbara häst Amigo och en liten rosettsamling från deras tävlingar tillsammans.

Fullt av foton på väggen

Det är verkligen inte bästa bildkvalitet, fotat i morse med mobilen...men håll tillgodo:)

Ja det var Josefins rum det!
Nu har jag bjudit på en hel del hemmifrån, ni får faktiskt lite till imorgon...


Kommentarer
Postat av: Noomie

Vad roligt att hitta din blogg! (Jag antar att du är Josefins mamma?) Jag tycker att hennes rum blev otroligt fint och jag ska passa på att säga att din dotter(?) verkar vara en jättehärlig person, även att man inte träffats på riktigt så är hon alltid lika glad och trevlig! :)

2011-10-19 @ 12:21:21
URL: http://lexx.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Haha vågade du inte visa upp mina fina garderober?? ;)

2011-10-24 @ 11:03:10
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0