Mmm, lovely..

Förlåt för att uppdateringen varit lite dålig på sista tiden! Här går vi på semestrar om vartannat, just nu är det Pernilla som är hemma och njuter av det fina vädret :)
 
I senaste inlägget hade Pernilla hittat bilder som inspirerade henne, tänkte jag skulle visa vad som inspirerar mig! Jag är totalförälskad i stilen som Jeanne de arc living har, tyvärr är det inte en av våra leverantörer "blink, blink" Pernilla! Jag har under ganska många år varit väldigt vit i min inredningsstil men har nu fallit för lite mer blandat. Tycker bilderna är underbara, vad tycker ni?
 
 
Har precis köpt två korgstolar till köket!
 
 
Att jag gillar madonner är ju ingen hemlighet! Vi har en ljusstake här i butiken från Miljögården som påminner väldigt mycket om denna!
 
 
Har oxå en klädställning i mitt sovrum, en hemmabygd dock. Skulle inte tacka nej till denna! Underbart målat golv, heller hur?!?
 
 
Och naturligtvis lite dova rosa toner! Jag har blandat in både lite blommor och textilier i rosa, blir mysigt!
 
Alla bilder är lånade från jeanne de arc livings hemsida, kolla in där för mer inspiration. Jag gillar deras koncept med att blanda in den del svart och dessutom lite orginella ideér. De gillar även, precis som mig, att ta hand om gamla och skavda möbler och ting, såååå charmigt!
 
Tavlan vi har i vår sommarutlottning skulle passa perfekt in i den här stilen!
 
Ska försöka fotografera lite hemma också och lägga ut, det har nog ändrats en del sedan sist, jag är hopplös på det!! Bl a har det kommit upp tapeter i både kök och vardagsrum som jag är jättenöjd med!
 
Vi har fortfarande 50% på en stor del av våra kläder så välkomna in och fynda!
 
Med förhoppning om lite mer sol, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

så fint =)

2012-07-19 @ 11:16:35
URL: http://viktkamp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0