Arbetsskada...

Ni som läste mitt inlägg om Sydafrika minns att jag skrev om vårat första hotell, inrett helt i min smak, här får ni lite bilder också! (arbetsskada!!!)
Första rummet
Balkongen
Vill-ha-skåp
Bord där de dukade upp frukost på morgonen
Ja mycket vill-ha-saker...=)
Balkongen på vårt andra rum vi fick efter att vi var tillbaka från safarit.
 
Hotellet var ett bed and breakfast hotell med 8 rum. Ägarna hade köpt det för 9 år sedan och gjort om och byggt till på ett befintligt hus. Vilket underbart projekt!! De själva boode i ett stort hus mitt emot, hade gärna velat spana in det med;))
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja men gud så fint rum och vad fint inrett det var! Vilken resa du varit med om! Kul att få se bilder tycker jag:)
Kramar Jennie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0