Mer nytt inför hösten

Jag måste börja med att be om ursäkt för min dåliga uppdatering av bloggen! Jag hoppas att ni istället har varit ute och njutit av det fina vädret :)
 
Eftersom jag inte tänker ens försöka att läsa in några bilder från min telefon, totalt jättearg sist jag försökte, får ni istället lite mer bilder på nyheter inför hösten.
 
Hittade dessa fina saker på Silkflowers hemsida. Vi har ju haft noja på lite hästar här sista tiden och jag ser på leverantörernas hemsidor att den trenden ser ut att hålla i sig.
 
 
 
Matchande kruka, verkar som bruna toner kommer bli poppis.
 
 
Söt liten lykta, också i brunt, som är lite marockansk i stilen, gillar det!
 
Soliga hälsningar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0