Tapetserad byrå

Halloj!
 
Nu trivs jag! Jag har unnat er soldyrkare där ute denna varma sommar men nu... Detta väder är precis i min smak!
 
Eftersom chefen inte fått nog av värme har hon flytt till varmare breddgrader och jag får roa mig här hemma bäst jag vill :)
 
Igår fick jag för mig att göra om en gammal byrå vi har stått vitmålad här på jobbet. Började med att spraya handtagen svarta, japp jag är lat och orkade inte penselmåla! Fort ska det gå!
 
 
Jag hade redan bestämt mig för en svart tapet som jag tycker är riktigt fin så därför fick handtagen bli svarta. Den här gången var det bara lådorna som skulle piffas upp!
 
När detta var torkat var det bara att limma fast tapetbitar på lådfronterna och skära ut runt handtagen och nyckelhålet.
Tycker faktiskt att slutresultatet blev riktigt bra!
 
 
 
Här har den fått sällskap av en del av våra nya underbara doftljus från ON interiör!
 
Ha en trevlig helg, har ni inget annat planerat kan jag rekommendera en sväng på Företagarnas dag imorgon. Vi kommer att ha öppet mellan halv 10 och 14 med en del fina erbjudanden i butiken, välkomna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0