Lägenhet Torreblanca

 
12 februari flög mannen och jag ner till Spanien och vår blivande lägenhet i Torreblanca. Mycket skulle klaffa denna dag, möte med advokat för att få nycklar, inköp på Ikea och en leverans från Ikea där vi hade förbeställt möbler hemifrån. Redan vid mötet med advokaten fick vi besked att vi troligtvis inte hade någon el, men vattnet funkade. Dock inget varmvatten...men men allt löser sig tänkte vi dock uteblev elen de två första dagarna.
Så det blev montering av möbler med tända ljus:) Bjuder på en massa bilder därifrån, är så nöjd och glad med resultatet:)))
 
Suddig men madrass på golvet första natten...
 
Samt 47 kollin från Ikea att ta tag i, mycket skruvande och en superduktig man:))
 
En vägg som blev fondvägg med tapet hemifrån
 
Träimitation för att bryta av alla vita betongväggar, tapetserad vågrätt
 
Blev jättebra!
 
Matbord o stolar
 
 
Mörk bild men utsikten är underbar!!
Soffhörna
 
Vardagsrum<3
 
Sovrum nere färdiginrett:)
 
Mitt mål hemifrån var att måla bort all ek som är på garderober och dörrar och började i vårat sovrum, men insåg snabbt att det inte skulle bli så men vårat fanns det ingen återvändo på så där blev det vitt med tapet i mitten.
 
En av mina favorittapeter View från tapetterminalen och resultatet blev jättebra.
 
Många garderober i vårat sovrum:)
 
Från sovrummet har vi ett badrum med badkar och dusch.
 
Och en terass som jag efter mycket om och men målade vit.
 
Fick god hjälp av min pappa, trots protester från honom...
 
Men så bra det blev:)
 
Min kära mor i köket.
 
Louise rum
 
 
 

Josefins rum men takfönster och där en fotovägg så klart kom upp:)
 
Terassen nere
 
 
Utsikt från övre terass och vårat poolområde och 1,5km ner till stranden
 
Solnedgång
 
 
Fantastisk strand<3
Och strandpromenad.
 
 
Mika och pappa på terassen.
Efter 10 dagar ville jag verkligen inte åka hem,
när vi landade på arlanda så ville man bara boka en ny resa!!! Snart!!
Här kommer vi verkligen att trivas, känns bra i hela hjärtat<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0