Sporadiska inlägg

Hejsan!
 
Vi får be om ursäkt för att det inte bloggas så flitigt just nu, blir gärna så den här tiden på året!
 
Vill i varje fall titta in och påminna er om vår REA som pågår just nu. Kläder 25 - 50% och blandad inredning till bra priser.
 
Man hinner inte flytta runt så mycket saker på presentsidan under den här målarsäsongen men jag satte i varje fall ihop ett litet bord men fina tapeter och inredning i det marina temat som är så populärt just nu! Tapeterna kommer från Midbecs katalog som har visats förut här på bloggen, här i en blå färgsättning. Jag har själv köpt hem rullar av tapeten med stjärnor på som ska få sitta i min sons rum, bilder på detta kommer senare så har ni en möjlighet att se den på en större yta!
 
 
Jag hoppas ni njuter av denna otroliga värme vi upplever just nu! Själv längtar jag till kyla och svala vindar men jag unnar er andra att njuta i fullo!
 
Ha det soligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0