Besvikelse
Blev tipsad av Rebecka om Majas Cottage som säljer jättefina lyktor med text och budskap och en del av försäljningsintäkterna går till barncancerfonden.
Vi hittade den montern och blev otroligt förtjusta i deras lyktor och även otroligt berörda av texterna på dem. Så vi ville givetvis handla där och pratade med en av säljarna och förklarade vad vi var för typ av butik och var vi låg. Hon kunde dock inte ta beslutet för det fanns återförsäljare i Uppsala och hon ville att vi skulle prata med ägaren. Ägaren kom en snabbis och poängterade att de hade väldigt stoooora kunder i Uppsala och vi sa gång på gång att vi tillhör Enköpings kommun och det är minst fyra mil till Fullerö men hon var upptagen med kunder så vi skulle återkomma.
Vi återkom, ägaren såg oss men sa inget utan stod och pratade med några om allt möjligt och väldigt länge utan att ens fråga om vi hade tid att vänta.
Efter 10 minuter ledsnade vi och gick därifrån...
Tycker det var jättetråkigt när man har ett företag som säljer för en sådan god sak, vill man inte sälja så mycket som möjligt då?? Hade hon bara tittat upp och sagt, jag hjälper er alldels strax hade det varit en annan sak men så tråkigt bemötande, då är det roligare att handla av någon annan som uppskattar att få nya kunder!!
Kommentarer
Postat av: Anonym
Hej tjejer!! Jag har nu skrivit på Majas fb sida!! Dålig stil!! Kram på er! Rebecka
Svar:
Pernilla Andersson
Trackback