Interiörhuset

 
En leverans från Interiörhuset kom idag på morgonkvisten med bland annat dessa fina lyktor 470/370,-
 
Fåglar 49,-
 
Julkon 325,- och stjärna på fot 395,-
 
Glaslyktor 125/65;-
 
Lyktor i två storlekar 40/75,-
 
Blev en tidig morgon på jobbet idag...bjuder på den;)
Har varit med älskade familjen i New York och kom hem igår, dock var inte klockorna omställda hemma så när mannen gick upp 6:30 så kunde jag inte somna om så så småningom gick jag upp också, gick en promenad med hundarna, tog ett bad, åt frukost fixade mig och cyklade till jobbet 9:15...trodde jag men när klockan på jobbet var 9:55 ( den var inte heller omställd) så tyckte jag det var konstigt att DHL bilen inte kommit, den är nästan alltid där när jag kommer. Kollade då mobilen och klockan var 8:56:)))
Snacka om chock, värre för mannen som åkte 5:30 till jobbet;))
Ja ja, finns värre saker som kan hända...

Kommentarer
Postat av: Ellinor Netsö

Men nu vart jag jättesugen på dom där ljuslyktorna! Dom är riktigt vackra! :)

2015-10-27 @ 14:24:43
URL: http://ellinornetso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0