Jag och mina infall..

Hej där ute i kylan!
 
Vi har lite av en mellanperiod på jobbet just nu, längtar båda två efter mässan nästa vecka.
I vanliga fall brukar vi vänta med att tapetsera om tills vi vet vilka nya saker som kommer in..
Men ibland får jag mina plötsliga infall...
 
Vi fick för ett par veckor sedan en provrulle från Sandberg och deras nya kollektion, mönstret heter Ekeblad.
Jag föll direkt för den och om jag inte sätter upp den på jobbet finns alltid risken att jag måste testa hemma!
 
Jag tyckte att vår fina fjärilsvägg hade gjort sitt
 
 
Så här blev det, fint tycker jag!
 
 
Jaha ja, det var vad jag roat mig med på förmiddagen! Undrar vad jag ska roa mig med nu :)
 
Ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0